ליצירת קשר

הפקת חתונות - קייטרינג קסם הקרמל
הפקת חתונות - קייטרינג קסם הקרמל

הפקת חתונות

חתונה היא אחד האירועים הכי מרכזים בחיי כל אחד ורישומו נזכר וכן גם ניכר לאורך של שנים רבות מאוד. ניתן לשאול כל זוג נשוי על חתונתו וניווכח שהם זוכרים פרטים רבים מהאירוע שלהם גם אם הוא נעשה לפני שנים רבות. בדיוק בשל סיבה זו וסיבות נוספות אירוע החתונה הוא אירוע חשוב מאוד שיש להתייחס אליו בכובד ראש.

איכות ללא פשרות

איכות ללא פשרות

מגוון רחב של מנות

מגוון רחב של מנות

אווירה מנצחת

אווירה מנצחת

הפקת חתונות בקיץ - קסם הקרמל

ללא שום צל של ספק שתקופת הקיץ היא התקופה החמה ביותר של הפקת חתונות בין אם מדובר על אירועים עסקיים (כמו למשל מסיבת יחסי ציבור) ובין אם מדובר על אירועים פרטיים (כמו למשל חתונות). רבים שואלים את עצמם (ובצדק) מדוע דווקא עונת הקיץ היא העונה החמה ביותר להפקה מסוג.

הפקת אירועים? ובכן, הסיבה לכך שהקיץ היא העונה החמה ביותר להפקה מסוג הפקת אירועים היא מכיוון שבקיץ ניתן למצוא כל מיני יתרונות משמעותיים כך שהאירוע (עבור רבים) הוא הרבה יותר מוצלח, הסיבה העיקרית לכך היא: מזג אוויר הרבה יותר נוח אשר מאפשר לחוגגים ליהנות ממבחר רב יותר של מקומות לחגוג בהם: אולמות אירועים וגני אירועים וכן הלאה. מעבר לכך, זוגות אשר מעוניינים להינשא בקיץ ומעוניינים להרים הפקת אירועים בקיץ יכולים ליהנות מהפקה בטבע. הפקת של אירועים שנעשית בטבע מחייבת את הזוג המאושר להבין שמדובר בהפקת חתונות מעט יותר יקרה וזה בשל העובדה שהדברים הרגילים אותם אנו לוקחים כמובן מאליו (חשמל, מטבח לקייטרינג וכולי) אינם זמינים כמו בגן אירועים או לחילופין באולם אירועים.


כיצד להתגבר על החסרונות?
חשוב להבין שהפקת חתונות (ובכלל אירועים) בחודשי הקיץ הוא עניין הרבה יותר יקר מאשר הפקתם של אירועים בחודשי החורף הקרירים. מדובר על הפקה יקרה לא רק במקום עצמו בו חוגגים (אולם או גן אירועים) אלא על הפקה יותר יקרה בכל מה שמתלווה אל חתונות כמו למשל: צלמים, קייטרינג, תקליטנים וכולי.

מכיוון שבעלי מקצוע רבים עסוקים יכולים הם להרשות לעצמם לגבות מחירי שיא ולהשאיר את הזוג המאושר מיואש ובעיקר – מבוהל כלכלית. הדרך הכי טובה להתמודד עם העומס היא להתחיל לתכנן כמה שיותר מוקדם את החתונה. על ידי סגירה עם אנשי המקצוע כמה חודשים קודם לכן יוכל הזוג ליהנות ממחירים יותר אטרקטיביים ומתאימים לכיסם.

אפשרות נוספת בכדי להוזיל את עלות החתונה היא להתחתן בחורף. כיום ניתן למצוא בעלי מקצוע שעוסקים אך ורק בהפקתם של חתונות (וכל מיני אירועים אחרים) ואלו אמנם יעלו את מחיר האירוע אך יוכלו להסיר את דאגותיהם של הזוג המאושר מכיוון שבעלי מקצוע אלו דואגים וממליצים לזוג על הכל – צלמים, קייטרינג, תקליטן, גני/אולמות אירועים וכדומה.

מעבר לכך, בעלי מקצוע שעוסקים בהפקות אירועים דואגים שהאירוע יתנהל כמו שצריך – קבלת הפנים, החופה, הריקודים, הסולו הראשון של הזוג כחתן וכלה וכן הלאה. חשוב לערוך סקר שוק בין בעלי מקצוע אלו על מנת לקחת בעל מקצוע איכותי ובעל ניסיון וכן גם בעל מקצוע במחיר הוגן ומשתלם.

צור קשר

ליהנות מאירוע בראש שקט –  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן