ליצירת קשר

גני אירועים לחתונות - קייטרינג קסם הקרמל
גני אירועים לחתונות - קייטרינג קסם הקרמל

גני אירועים לחתונות

החלטתם שאתם רוצים לחיות אחד עם השנייה לנצח ובעצם להינשא זה לזו. אז מה עכשיו? רצים לחפש קייטרינג מוצלח ומומלץ? תרים אחר תקליטן? ובכן, רגע לפני שמתחילים במסע החיפושים המטורף על מנת ליצור את החתונה המושלמת, חשוב לחפש אחר גני אירועים אשר עורכים אירועים מסוג חתונות.

איכות ללא פשרות

איכות ללא פשרות

מגוון רחב של מנות

מגוון רחב של מנות

אווירה מנצחת

אווירה מנצחת

חתונות בתוך גני אירועים

חתונות אשר נערכות בתוך שטח פתוח ( הכוונה היא אל גני אירועים ) נחשבות כחתונות הקסומות ביותר שיש. כאשר זוג מחפש גן אירועים עבור חתונתו עליו לברר מספר נושאים חשובים. קודם כל על הזוג לבחור גן אירועים שמציע "תוכנית מגירה" במידת הצורך, כלומר, מה קורה אם פתאום ביום החתונה מתחילות להינשב רוחות עזות או גשם זלעפות מתחיל לרדת? כיום ניתן למצוא גנים של אירועים רבים אשר מציעים אוהלי אירועים במקרים של גשם. חשוב מאוד לבדוק שאוהלים אלו מספיק גדולים על מנת להצליח להכיל את כל האורחים ויתרה מכך – שמדובר באוהלים מאיכות גבוהה. בנוסף לכך, אם הזוג מתכנן לערוך את הריקודים מחוץ לאולם יש לבדוק שהמקום מציע רחבת ריקודים שעשויה מבטון, עץ או רצפת ריקודים מרוצפת על מנת שהאורחים יוכלו לרקוד בכיף מבלי לחשוש להחליק או לחילופין להירטב.

מה מציעים לכם?
כאשר מגיעים לבחור גן אירועים חשוב לא רק לבדוק האם לגן האירועים יש "תוכנית מגירה" אלא מה בכלל גן האירועים מציע לכם. לדוגמא: ניתן כיום לבחור גן אירועים שיש בשטחו בית מלון או לחילופין קרבה אל מלונות על מנת שהאורחים יוכלו להישאר לישון אחרי תום האירוע. ניתן למצוא גן אירועים עם קרבה אל חוף הים על מנת לספק מימד אחר של יופי לחתונה. ניתן למצוא גני אירועים אשר מציעים לבעלי השמחה את קייטרינג המקום ובכך חוסכים להם חיפוש אחר חברת קייטרינג חיצונית.

חשוב לזכור
כאשר עורכים חתונה חשוב לדעת לפני הכל כמה אורחים הזוג מתכוון להזמין טרם מתחילים לחפש בכלל גן אירועים. מידע זה הכרחי לא רק בכדי לבחור את גודלו של הגן אלא גם שהזוג ידע האם הוא זקוק לצוות עובדים גדול יותר שישרת אותו ובמידה ולגן האירועים אין מספיק אנשי צוות אז לבקש ממנו להוסיף אנשי צוות. חשוב גם לוודא שאנשי הצוות של גן האירועים הם אנשים מיומנים ומקצועיים.

גם אם מתחתנים בחורף לאו דווקא צריך לוותר על גן אירועים. ניתן למצוא מקרים רבים בהם גני האירועים דווקא מאפשרים לערוך חופות בחוץ ולאפשר לבעלי השמחה ולאורחיהם ליהנות מנקודות תצפית יפות או מגינה מטופחת ולאחר מכן להיכנס פנימה אל אולם האירועים בכדי ליהנות מהארוחה. במידה ומדובר בימים קרים במיוחד מומלץ לערוך את קבלת הפנים בתוך אולם האירועים ולצאת אל הגן רק בכדי לערוך את הטקס.

חשוב לזכור לערוך השוואות מחירים בין גני האירועים השונים וזה בכדי לוודא שאכן גן האירועים מציע מחיר הוגן ומשתלם בתמורה למה שהוא מציע. סקר שוק במקרים אלו יכול מאוד להועיל.

צור קשר

ליהנות מאירוע בראש שקט –  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן