ליצירת קשר

קייטרינג טוב - משדרג כל אירוע - קסם הקרמל
קייטרינג לאירועים פרטיים - קסם הקרמל

קייטרינג לאירועים פרטיים

בעקבות התפתחות תחום הקולינריה בארץ, אנשים התחילו לבשל אך במקביל גילו גם את האפשרות להזמין חברת שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים ולאירועי חברה. בשונה מבעבר, היום רמת האוכל עלתה פלאים ואיתה גם הדרישה מחברת קייטרינג להגיע עם אוכל שישאר לאנשים טעם של עוד.
בשונה מאירועים המוניים, אירועים פרטיים נחשבים לאירועים מצומצמים יותר בשל הכמות הקטנה של האנשים המגיעים אליהם. אם ברצונכם לחגוג מסיבת יום הולדת אינטימית או מסיבת בר מצווה לקהל מצומצם- אתם זקוקים לאוכל וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

איכות ללא פשרות

איכות ללא פשרות

מגוון רחב של מנות

מגוון רחב של מנות

אווירה מנצחת

אווירה מנצחת

קסם הקרמל - חוויה של טעמים

התאמת האוכל – אם יש לכם אירוע פרטי ואתם מחפשים להשאיר טעם של עוד בקרב האורחים שלכם- חברתנו קייטרינג קסם הקרמל הינה הבחירה הנכונה! אנחנו מבינים כי שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים אינו דומה לאירוע חברה ומקפידים על התאמת האוכל לצרכים של הלקוחות.
בשל העובדה כי היום קיימות לא מעט חברות קייטרינג, אנחנו דואגים לבדל את עצמנו משאר החברות ומציעים שירות באיכות גבוהה במיוחד, מה שהופך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. עבורנו לא משנה אם מדובר באירוע פרטי או אירוע המוני- אנחנו נדאג כי האוכל באירוע שלכם יהיה אסתטי וטעים.

מגוון רחב של תפריטים – בתקופה בה אנשים שומרים על הבריאות ונמנעים מאכילת בשר ושאר מאכלים אחרים, אנחנו מבינים כי יש צורך לדאוג גם להם ולכן מציעים לכם שורה ארוכה של תפריטים אשר מהם תבחרו את התפריט הטוב ביותר. דווקא באירועים פרטיים אנשים מעוניינים לגוון ולא לבחור רק מאכלי בשר אלא גם מאכלים אחרים. חברתנו חוסכת עבורכם את ההתלבטות ומאפשרת לכם לבחור מבין סוגי מטכלים שונים. אם עד עכשיו עסקנו בתפריטים השונים, הרי חשוב מאד להזכיר גם את העניין האסתטי. היום אנשים מקדישים לא מעט זמן לעניין האסתטי בחווית האכילה. אצלנו תוכלו למצוא הגשה מוקפדת ואיכותית לאירועים פרטיים הכוללת יחס אישי.

אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג איכותיים לאירוע הפרטי שלכם – חברתנו הינה החברה המתאימה עבורכם!
המקצועיות ותודעת השירות שלנו הופכים אותנו לחברה המובילה בתחומה ואתכם למארחים נפלאים אשר מאפשרים לאורחים שלכם ליהנות.

צור קשר

ליהנות מאירוע בראש שקט –  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן